Cum motiveaza specialistii in servicii hr Brasov angajatii cu o atitudine negativa?
Specialistii in servicii hr Brasov pot veni in ajutorul antreprenorilor care se confrunta cu angajatii care au o atitudine negativa. Inainte de a putea lua masuri eficiente pentru a ghida sau corecta atitudinea unui angajat in afacerea dvs., definiti „negativ”.
Odata ce sunteti clar ce reprezinta negativitatea la locul dvs. de munca, puteti lua masuri pentru a aborda problema angajatului dvs. si pentru a opri raspandirea negativitatii care va poate infecta locul de munca.
Servicii hr Brasov: Motivarea angajatilor cu o atitudine negativa
Asadar, exista cateva lucruri care pot fi puse in aplicar impotriva angajatilor care au o atitudine negativa. Sa vedem care sunt acestea:
1. Dati un exemplu de pozitivitate in afacerea dvs. Creati si sustineti conexiuni de echipa. Angajati-va in conversatii de sustinere cu personalul, fara a recurge la comentarii de plangere si de dispret. Promovati un mediu de colaborare.
2. Tratati negativitatea angajatilor la locul de munca ca pe probleme de performanta. Abordati incapacitatea unui angajat de a lucra intr-o situatie de echipa, de exemplu. Sau vorbiti despre comportamentul dispretuitor al unui lucrator.
3. Adunati dovezi ale negativitatii angajatilor inainte de a va confrunta cu probleme. Precizati cazurile de atitudine negativa pe care le-ati observat sau despre care alti lucratori s-au plans. Oferiti un mediu de sprijin in care sa va adresati problemelor.
4. Intalniti-va in privat cu angajatii pentru a discuta probleme legate de atitudinea negativa. Invitati un reprezentant al resurselor umane la intalnire.
Discutati despre politica si convingerile companiei dvs. despre atitudinile la locul de munca. Oferiti angajatilor cu probleme oportunitati de a discuta despre ceea ce ii deranjeaza. Motivati-i cu sprijinul dvs.
Cum se rezolva plangerile angajatilor?
Multi antreprenori cer ajutorul expertilor in servicii hr Brasov atunci cand se confrunta cu anumite plangeri din partea angajatilor. Rezolvarea plangerilor angajatilor are loc la sfarsitul unui proces de descoperire si investigare. Aveti nevoie de informatii pentru a da un raspuns motivat la o plangere a angajatului.
Intr-o astfel de situatie, trebuie sa le oferiti angajatilor sentimentul ca luat in serios problemele acestora. Implementati un protocol prin care persoanele autorizate, cum ar fi supraveghetorii sau personalul de resurse umane, investigheaza fiecare plangere.
Examinati rapid reclamatiile. Cereti unui angajat care se plange sa-si clarifice problema. Specificati problemele care incalca politica companiei. Identificati toate persoanele implicate. Urmati un lant de comanda pentru plangerile angajatilor. Cereti unui reclamant sa-si prezinte problema unui supervizor imediat pentru ca supervizorul sa rezolve problema la acel nivel.
Firma hr
Solicitati supraveghetorilor sa aduca plangeri si rezolutii conducerii pentru revizuire. Initiaza o revizuire finala de conducere a efectelor deciziei supervizorului si a oricaror contestatii din partea angajatului reclamant.
Informati un angajat reclamant cat de mult ar trebui sa dureze investigatia si revizuirea dvs. Adunati cat mai multe informatii si perspectiva posibil. Informati angajatul cum intentionati sa procedati. Programati o data pentru a va intalni din nou cu angajatul.
Discutati in mod obiectiv problemele de plangere. Folositi obiectivitatea pentru a tine sub control emotiile si pentru a oferi un teren fertil pentru rezolvarea problemelor.
Acestea sunt asadar, situatii in care specialistii in servicii hr Brasov pot ajuta antreprenorii. Indiferent ca este vorba despre rezolvarea plangerilor sau despre motivarea angajatilor care au o atitudine negativa, trebuie intervenit rapid. Specialistii in servicii de resurse umane au mereu cele mai bune solutii.